نوشته شده توسط : ازیتا

غواصی در کیش

جزیره کیش از نظر محیط زیست طبیعی ، یکی از بکرترین مناطق خلیج فارس بوده و به جرأت می توان گفت که قسمت مرجانی شرق جزیره کیش از غنی ترین و زیباترین مناطق و مساعدترین سایت های غواصی در کشورمان را در برگرفته است.پوشش مرجانی کیش واقع در سواحل شرقی  کیش بوده که هر ساله مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان تور کیش به غواصی قرار می گیرد. غواصی در کیش در تمامی طول سال امکان پذیر می باشد و سایت های کم عمق این جزیره برای غواصی تمامی افراد حتی اشخاص مبتدی بسیار مناسب است. همچنین مراکز اموزشی تفریحی،کیش را به یک قطب غواصی کشور تبدیل نموده است.

 

 

چتر پاراسل

یکی از تفریحات بسیار جذاب تور کیش چتر پاراسل می باشد.  چتر بازی بر فراز دریا بسیار هیجان انگیز و لذت بخش می باشد به گونه ای که شما سواربر چتر شده  و توسط یک طناب به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک قایق با سرعت نسبتا زیاد بر روی دریا کشیده می شوید. چتر پاراسل بسیار ارمش بخش و لذت بخش می باشد و در عین حال امکان دیدن سواحل و نمای زیبای  جزیره  زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون خلیج فارس  در ارتفاع  ۵۰ تا ۶۰ متری به چتر سواران می دهد .

 

شاتل در جزیره کیش

 

به خاطر ساحل زیبا  و ارام  کیش  تقریباٌ همه نقاط آن در سرتا سر جزیره برای شنا و انواع ورزش های دریایی مساعد می باشد. یکی از ورزش های پرهیجان و جذاب برای  مسافران تور کیش شاتل سواری می باشد. بازی شاتل در جزیره کیش به این صورت است که افراد باید دارای ماهیچه هایی کاملا قوی باشند چرا که هنگام دور زدن قایق نیروی گریز از مرکز انها را به داخل دریا پرتاب می کند و سوارکاران باید بتوانند مقاومت کنند تا داخل اب نیفتند. 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , بهترین جاذبه های گردشگری کیش , مکان های گردشگری کیش , جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: