نوشته شده توسط : ازیتا

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

از جمله پرطرفدارترین هتل های 4 ستاره در بین مسافران تور ارمنستان هتل آنی پلازا ارمنستان که یکی از بزرگترین هتل ها در ایروان است می باشد، و فاصله این هتل تا ایستگاه مرکزی ایروان 4 کیلومتر و تا فرودگاه ایروان فقط 15 دقیقه می باشد. این هتل دارای 262 اتاق با طراحی و رنگ امیزی گرم و فرش شده و دل نشین و مجهز به امکاناتی از قبیل تهویه هوا ، تلویزیون و ماهواره ‏و حمام اختصاصی با چشم اندازی فوق العاده به سوی کوههای ‏آرارات ایروان می باشند.فاصله هتل تا‏ بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر بسیار کم است و در نزدیکی هتل کافه ها و ‏رستوران ها و بوتیک های زیادی قرار دارد.


امکانات هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان :

این هتل دارای رستوران و کافه ، اتاق های کنفرانس ، مرکز ‏اسپا و زیبایی ، استخر شنا و سالن بدنسازی می باشد. همچنین در  هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان روزانه صبحانه و انواع غذاهای ارمنی برای گردشگران تور ارمنستان در رستوران آنی سرو می شود.

جهت اطلاعات بیشتر از تور ارمنستان با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل ایروان ارمنستان از جمله هتل های لوکس و بسیار خوب ارمنستان واقع در  قلب شهر و منطقه‌ای آرام با دسترسی عالی به فرودگاه می باشد. این هتل  با طراحی و معماری زیبا و خاص خود و طراحی زیبا فضاهای داخلی مورد علاقه بسیاری از گردشگران تور ارمنستان واقع شده است.اتاق های هتل متروپل ایروان ارمنستان مجهز به امکاناتی از قبیل تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، گاو صندوق، قهوه و چای ساز، سشوار، يخچال و بالكن می باشد.

 

 

امکانات هتل متروپل ایروان ارمنستان :

این هتل به امکاناتی از قبیل مركز ورزشی،‌ سولاريوم ، مركز ابگرم، صرافي واستخر روباز،سونا ، استخر سر پوشیده،مرکز بدنسازی،خشکشویی ،صبحانه در اتاق،اتو کشی،صرافی ، فکس و کپی،رستوران، فروشگاه در هتل،تهویه ، تریا،گرمایش،سرويس اياب و ذهاب برای مسافران تور ارمنستان مجهز می باشد.

 

 

 جهت اطلاع از تور ارمنستان با شماره 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های ارمنستان , بهترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

ساختمان اپرا ارمنستان

ساختمان اپرا ارمنستان یکی ازشاهکار های ناب معماری شهر ایروان و از شمار یکی از 10 سالن اپرای برتر جهان می باشد که به نام Aram kachatorian  (اولین اپرا نویس ارمنی)نام گذاری شده است. این ساختمان از دو قسمت ساخته شده که سالن غربی آن، سالن فیل هارمونیک (ارکستر سمفونی ) به نام Aram kachatorian و سالن شرقی آن، سالن اپرا وباله به نام Alexander spendiarian  هست. این بنا با طراحی و نظارت مستقیم معمار مشهور Alexander Tamanian در سال 1931 تاسیس شده است ودر سال 1936 در نمایشگاه بین المللی پاریس مدال طلای معماری را دریافت کرده و اولین برنامه ای که در آن اجرا شده درسال 1932 بوده است و درسالهای گذشته یکی از مراکز جذب توریست محسوب می شود. هنرمندان معروف بسیاری جهت برگزاری کنسرت های موسیقی درساختمان اپرا به ارمنستان سفر می کنند و استقبال خوبی نیز از آنان می شود. مسافران تور ارمنستان می توانند به راحتی از مراکز تفریحی بسیاری که در اطراف ساختمان اپرا ارمنهستان افتتاح شده است بهره ببرند. 

 

دریاچه سوان ارمنستان

 


دریاچه سوان ارمنستان در ۶۰ کیلومتری شمال شرقی ایروان ارمنستان و واقع در فرمانروایی گغارکونیک می باشد . این دریاچه که وسیع ترین دریاچهٔ قفقاز و از وسیع ترین دریاچه‌های کوهستانی آب شیرین در دنیا است در ارتفاع ۱۹۱۶ متری سطح دریا واقع شده است. نام سوان از ریشهٔ اورارتویی سیونا و به معنی «سرزمین دریاچه‌ها» گرفته شده‌است. حدود ۳۶ جویبار به این دریاچه می‌ریزند و تنها رودخانه‌ای که از سوان سرچشمه می‌گیرد رود هِرازدان ارمنستان است.
از گردشگاه‌های پیرامون این دریاچه، چشمهٔ آب معدنی دیلیجان و شهرستانی به همین اسم است. ماهی قزل‌آلای مشهوری به نام ایشخان (شاهزاده) بومی این دریاچه می باشد.دریاچه سوان تنها دریاچه ای است که داخل مرز ارمنستان امروزی قرار دارد. شبه جزیره سواناوانک ( که در قدیم جزیره بوده است ) با سواحل شمالی خود منطقه تاریخی دریاچه محسوب می شود.این دریاچه کوهستانی بیش از 5% از مساحت کل ارمنستان را دربرمی گیرد ، و صومعه شبه جزیره یکی از مکان های دیدنی بسیار معروف و در ضمن نزدیک ترین محل برای بازدید گردشگران تور ارمنستان به شمار می رود.

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان پاییز 95

تور ارمنستان نوروز 96

تور ارمنستان آبان 95

تور ارمنستان بهمن 95 

تور ارمنستان دی 95

تور ارمنستان زمستان 95

تور ارمنستان آذر 95

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری ارمنستان , بهترین جاذبه های گردشگری ارمنستان , مکان های گردشگری ارمنستان , جاذبه های دیدنی و گردشگری ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

موزه دبی

تماشای زندگی بومیان قدیمی امارات قبل از پیدایش نفت در این سرزمین بیان کننده زندگی فرهنگی و تجاری مردمان این سرزمین  امیر نشین می باشد.مطمئناً گردشگران تور دبی با بازدید از این موزه ها مطالب زیادی از اهمیت خور، معماری سنتی، صحرا، صید مروارید، مساجد و بازارها می اموزند. قدمت بعضی از اشیاء این موزه ها به 40 قرن پیش بر می گردد. اگر علاقه مند به دیدن و درک بافت تاریخی امارات و زندگی بومیان قدیم دبی هستید آژانس سالی گشت بازدید از موزه ها را به شما توصیه می نمایید.

 

 

 

جهت اطلاعات بیشتر از تور های دبی با شماره تماس 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

برج الماس دبی 

از جذاب ترین مکان های گردشگری دبی برج الماس دبی است.این برج یک آسمان خراش فوق العاده زیبا با ارتفاع 360 متری با 74 طبقه از برترین جاذبه های دبی و تنها ساختمان بلند دبی و دنیا می باشد و اسم آن در فهرست بلندترین برج های جهان نیز به چشم اید. از دیدنی های این آسمان خراش می توان به 35 آسانسور ان که برای مشاغل اداری احداث شده اشاره کرد. این برج دبی در سال 2005 میلادی کار ساخت آن آغاز و در سال 2009 میلادی با گذشت تنها 4 سال به اتمام رسید. گردشگران تور دبی با رفتن به این برج می توانند لحظات نکویی را سپری کنند.

 

مطالب مرتبط:                      

 تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری دبی , بهترین جاذبه های گردشگری دبی , مکان های گردشگری دبی , جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل آرجان بای روتانا دبی

 از جمله مدرن ترین و بهترین هتل های 5 ستاره لوکس دبی می توان به هتل آرجان بای روتانا دبی که دارای ۱۶۷ اتاق مجلل و لوکس و مجهز به سيستم تهويه مطبوع و نور پردازی زیبا سوئیت هایی و همچنین مبلمان زیبا و راحت, اینترنت, بالکن با پانورمایی زیبا و همچنین گاز برقی و ماکرو و یخچال و لباسشویی هم در سوئیت میهمانان تور دبی و ... می باشد. طراحی این هتل به سبک طراحی مراکشی و مورد علاقه بسیاری از گردشگران تور دبی بوده است.

 

 امکانات هتل آرجان بای روتانا دبی :

این هتل خدمات رفاهی همچون استخر روباز و جکوزی, مراکز خرید, امکانات تفریحی و سرگرمی برای میهمانان تور دبی قرار داده است.

جهت رزرو تور دبی با شماره 41954-0210 تماس حاصل نمایید.

 

 هتل استیجن برگر دبی

هتل استیجن برگر دبی در شمار مجلل ترین هتل های 5 ستاره دبی که واقع در خیابان ال ابرج در جوار برج بلو بی دبی با 267 اتاق بسیار لوکس و شیک می باشد. اتاق های هتل استیجن برگر دبی دارای پانورمای بسیار زیبا و دل نشین از شهر یا رودخانه و مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره، حمام و ... لحظات شیرینی را برای مسافران تور دبی به ارمغان می اورد. هتل تا نزدیک ترین فرودگاه 11 کیلومتر، تا برج خلیفه 1/2 کیلومتر و تا فواره دبی 1 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

امکانات هتل استیجن برگر دبی :

این هتل برای رفاه حال میهمانان تور دبی باغ زیبا و دل نشین، تراس، استخر، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، حمام ترکی، اسکواش، باشگاه کودکان، رستوران، غذاهای رژیمی، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی ، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و... مهیا ساخته است.

 

 

مطالب مرتبط:                      

 

 تور دبی پاییز 95

 

تور دبی مهر 95

 

تور دبی آبان 95

 

تور دبی بهمن 95

 

تور دبی دی 95

 

تور دبی نوروز 96

 

تور دبی زمستان 95

 

تور دبی آذر 95

 

تور دبی از شیراز

 

تور دبی از تبریز

 

تور دبی از اصفهان

 

تور دبی از کرمانشاه

 

 تور دبی از مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل گالریا رزیدنس دبی

هتل گالریا رزیدنس دبی از جمله بهترین هتل های 5 ستاره دبی واقع در منطقه دیره با چشم انداز زیبایی و لذت بخش از شهر دبی و در فاصله 12.1 از فرودگاه بین المللی دبی و 35.4 از  فرودگاه بین المللی شارجه و 8 کیلومتری مرکز تجارت دبی می باشد.این هتل دارای 370 اتاق مجهز به سیستم تهویه، یخچال، ماشین ظرفشویی، دو خط تلفن، ماهواره، تلویزیون و آشپزخانه ای می باشد.این هتل با داشتن کادری مجرب از جمله هتل های برگزیده مسافران تور دبی شده است. 

 

امکانات هتل گالریا رزیدنس دبی :

در رستوران های این هتل انواع غذاهای گوناگون مدیترانه ای، ژاپنی و ایتالیایی با کیفیت عالی برای میهمانان تور دبی سرو می شود، همچنین در باشگاه این هتل کلاس های ایروبیک، سونا، تنیس ، استخر سر باز، زمین تنیس، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، زمین بازی، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، باغ،روم سرویس، کرایه اتومبیل، خدمات گردشگری، عابر بانک، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان و ... در اختیار میهمانان تور دبی خود قرار می دهد.

برای اطلاعات بیشتر از تور های دبی با شماره تماس 41954-021 تماس حاصل نمایید.

هتل دی اچ دبی

 از جمله بهترین و لوئکس ترین هتل های 5 ستاره  دبی می توان به هتل دی اچ دبی اشاره کرد که واقع در خیابان معروف شیخ زاید و در نزدیکی مرکز تجارت جهانی دبی می باشد. این هتل با 236 اتاق کاملا مجهز با طراحی خاص و دکوراسیونی زیبا با پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبا از شهر دبی و کادری مجرب و کارآزموده از جمله بهترین هتل ها برای اقامت گردشگران تور دبیمی باشد.  فاصله این هتل تا دبی مال 10 کیلومتر، تا مال امارات 15 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر بوده است.

 

 

امکانات هتل دی اچ دبی :

هتل دارای 6 رستوران، که در آن ها انواع غذاهای متنوع و خوشمزه با کیفیت عالی برای گردشگران تور دبی سرو می شود.همچنین در هتل امکاناتی از جمله استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگانبرای گردشگران دبی مهیا ساخته است.

برای اطلاعات بیشتر از تور دبی با شماره 88178815-021  تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:

تور دبی پاییز 95

تور دبی مهر 95

تور دبی آبان 95

تور دبی نوروز 96

تور دبی بهمن 95

تور دبی دی 95

تور دبی زمستان 95

تور دبی آذر 95

تور دبی از مشهد

 تور دبی از کرمانشاه 

تور دبی از اصفهان

 تور دبی از تبریز

 تور دبی از شیراز



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های دبی , لوکس ترین هتل دبی , مجلل ترین هتل دبی , امکانات هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل بزرگ داریوش کیش _کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif_کیش.gif Kish Dariush Grand Hotel

هتل داریوش کیش Kish Dariush Hotel یکی از هتل های 5 ستاره جزیره کیش می باشد و در سال 2005 میلادی در موقعیت شرقی جزیره کیش به بهره برداری رسیده است.این هتل در 4 طبقه و در مجموع 200 اتاق دارا می باشد.طراحی هتل داریوش کیش الهام گرفته از آثار باستانی نظیر تخت جمشید یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های جزیره کیش با مساحتی بالغ بر 20.000 متر مربع می باشد.رستوران این هتل با انواع غذاهای دریایی و فرنگی آماده پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد..

-داریوش-کیش-2.gif

سایر امکانات و تصاویر هتل داریوش کیش

رستوران،تلویزیون،استخر،تهویه مطبوع،سیستم گرمایش،اینترنت بی سیم،پاركینگ،ترانسفر فرودگاهی،لابی،سالن ورزشی و بدنسازی، فروشگاه و غرفه، كافی شاپ،لاندری و...

 -داریوش-کیش-1.gif

-داریوش-کیش-3.gif

-داریوش-کیش-4.gif

 

هتل ترنج کیش

ساخت دو جزیره مصنوعی در هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام شده است‎ .‎ برای انتخاب منطقه مناسب جهت بنا این هتل دریایی تحقیقات عظیمی در کل جزیره زیبای کیش انجام شده است  و منطقه شمال غربی به علت ‏یکدست بودن سطح دریا از ساحل تا حدود 1000 متر ، دلیل انتخاب می باشد‎.‎ بنابراین هتل ترنج کیش در شمال غربی جزیره کیش در منطقه ناب با اکوسیستم طبیعی ساخته شده است .این هتل شامل 100 سوییت که همگی بر روی دریا بنا شده و دارای کف شیشه ای ‎که مسافران تور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند و  همین طور دارای ‏بالکن اختصاصی می باشد. سوییت ها با اسکله ای چوبی به طول تقربی یک کیلومتر به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس به تصویر می کشد .

 

 

امکانات هتل ترنج کیش

این مجموعه در دو فاز،یک فاز هتل بر روی آب و فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی تعریف شده است و همچنین رستوران ‏ساحلی ، کافی شاپ ، فست فود ساحلی ، رستوران بزرگ خورشید بر روی آب با کف شیشه ای ، کافی شاپ ، رستوران فرنگی بر روی دریا ، ‏رستوران تاج ترنج بر روی آب با دید بسیار عالی از غروب و آبهای آزاد خلیج همیشه فارس را دارا می باشد. و همین طور سالن اسپا‎ – ‎ماساژ با کف شیشه ای ، سالن ورزشی ‏کف شیشه ای ، خانه بازی کودک ، مزون ، سالن بیلیارد و … می باشد‎.‎ ‏سایر خدماتی که هتل ترنج کیش ارائه می دهد می توان به وجود آتلیه عکاسی ،خدمات خشکشویی ، اجاره خودرو ، سالن ‏بدنسازی و خانه کودک و اورژانس برای میهمانان تور کیش اشاره کرد. ‏

واحد ها 40 متری ، 60 متری و 120 متری به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و‎ VIP 2 ‎خوابه می ‏باشد. برای رفاه حال میهمانان تور کیش از ماشین های گلف برای حمل و نقل استفاده می گردد و برای جابه جایی ملزومات روزمره مورد نیاز اتاق ها نیز از ‏ماشینهای ترولی گلف استفاده می شود‎.‎‏ ‏‏ اتاق های هتل ترنج کیش دارای مینی بار و اینترنت رایگان می باشند و خدمات اتاق ها به صورت روزانه صورت می گیرد. هتل دارای ترانسفر رفت و برگشت به ‏فرودگاه و نیز ترانسفر روزانه به مراکز خرید برای میهمانان تور کیش می باشد.‏ ‏ ‏‏ ‎ 
‏ ‏ ‏ ‎ 

 

 ‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش , لوکس ترین هتل کیش , مجلل ترین هتل کیش , امکانات هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

شهر تاریخی حریره جزیره کیش

شهر تاریخی حریره جزیره  کیش مربوط به قرن ۵ تا ۱۰ ه. ق که به  احتمال بسيار قوى به دوره ساسانيان و اوايل دوره اسلامى  می باشد. بقایای این  شهر 800 ساله تاریخی حریره در مرکز ساحل شمالى جزيره در وسعتى بالغ بر سه کيلومتر مربع قرار گرفته است.این اثار ملی در تاریخ 1376/6/1 به عنوان اثار ملی ثبت شده است. شهر تاریخی حریره جزیره  کیش واقع در بخش کیش از توابع شهرستان بندر لنگه و از نقاط  دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران می باشد. محوطه باستانی حریره، براساس نتایج کاوشهای باستان‌شناسی انجام شده تا کنون، از مجموعه ساحلی و خانه اعیانی، حمام، مسجد و قنات‌های قدیمی متشکل شده است. مسافران تور کیش می توانند از این اثار باستانی دیدن فرمایند و لذت ببرند

 

بانجی جامپینگ کیش

بانجی جامپینگ کیش  در این ورزش مهیج  فرد با طناب فنر دار از ارتفاع به سمت زمین سقوط آزاد میکند اما لحظاتی قبل از رسیدن به زمین توسط طناب متصل شده به فرد از برخورد به زمین جلوگیری می شود.در این بازی تمام اصول ایمنی رعایت شده است . بانجی جامپینگ کیش دارای دو سکوی پرش با ارتفاع ۴۰ و ۶۰ متر اوج هیجان و اشتیاق را تجربه خواهید کرد. در استفاده از بانجی نیازی به آموزش های قبلی نیست و مسافران تور کیش کافیست روی سکو بروند  و با راهنمایی مربی و تصمیم خودشا ن به سمت زمین سقوط آزاد کنند. در این بازی بیماران قلبی و خانم های باردار حق استفاده این بازی را ندارند.دربانجی جامپینگ کیش حتی کسانی با جرات که از  پله ها بالا رفتند زمانی که ارتفاع را دیدند انصراف داده اند. این مجموعه در خاور میانه بی همتا ست و به مسافران تور کیش توصیه می شود این بازی را از دست ندهند.



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های گردشگری کیش, بهترین جاذبه های گردشگری کیش , مکان های گردشگری کیش , جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش , بهترین جاذبه های گردشگری کیش , مکان های گردشگری کیش , جاذبه های دیدنی و گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل توريست توس مشهد

هتل توريست توس مشهد حدود سی سال پیش در بهترین منطقه از مشهد نزدیک به بیمارستان رضوی،ارمگاه فردوسی و شهرک صنعتی و جزو نزدیک ترین هتل به نمایشگاه بین المللی و طرقبه و شاندیز تاسیس شده است این هتل کاملا به صورت ویلایی و با دارا بودن 44 سوئیت ویلایی،سوئیت جونیور و سوئیت دوبلکس زیبا، رستوران ها و سالن های چند منظوره لوکس و با امکانات و تجهیزات مدرن و با چشم اندازی خارق العاده مشرف به آب نما و فضای سبز، افتخار میزبانی میهمانان عزیز تور مشهد را در طول سال دارند.این هتل چند سال پیش تماما بازسازی و به همه امکانات مجهز شده است.

 

 

 

امكانات هتل توريست توس مشهد:

این هتل برای میهمانان تور مشهد خود امکاناتی همچون سالن‌های همایش، خشكشویی ،رستوران ،صندوق امانات ديجيتال ،ترانسفر رايگان حرم در صبح،ترانسفر رايگان مراكز خريد در بعد از ظهر،آرايشگاه زنانه،آبنماي موزيكال با رقص نور ،پيست دوچرخه سواري با دوچرخه رايگان، زمین تنیس و پینت بال ،تاكسی سرویس و اتومبیل تشریفات ،مركز خرید و پاركینگ اختصاصی و رستوران و کافی شاپ و چایخانه مهیا ساخته است.

 

هتل ایران مشهد:

هتل ایران مشهد هتل 4 ستاره تاپ میباشد دارای مکانی بسیار دنج و آرام میباشد .این هتل در سال 1388 بازسازی شده است. هتل در مجموع 132 باب اتاق و 32 باب آپارتمان دو خوابه دارد. اینهتل در فاصله تنها 5 دقیقه ای به صورت پیاده تا حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. همچنین فرودگاه مشهد20 دقیقه با هتل فاصله دارد. اینترنت رایگان یکی از امکانات این هتل می باشد.

_ایران_مشهد.JPG

_ایران_مشهد6.jpg

امکانات هتل ایران مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، کافی شاپ،  فروشگاه، نمازخانه، صندوق امانات، لاندری، روم سرویس، تاکسی سرویس، کافی نت،نمازخانه، اعلام حریق و...

_ایران_مشهد_4.jpg

Iran5.JPG

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95 

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد از کیش

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از شیراز



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد , لوکس ترین هتل مشهد , مجلل ترین هتل مشهد , امکانات هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل جواهر شرق مشهد

هتل جواهر شرق مشهد با ساختاری جدید و محیطی شیک و آرامش بخش واقع در حاشیه خیابان امام رضا با فاصله ای بسیار کم (4 دقیقه) تا حرم مطهر امام رئوف با 53 اتاق مجهز و کامل و بسیار تمییز در آبان 1393 تاسیس گردیده است. رستوران طلا با ظرفیت 100 نفر در طبقه ششم و کافی شاپ واقع در نیم طبقه اول با ظرفیت 40 نفرهتل جواهر شرق مشهد آماده خدمت رسانی به زائران تور مشهد می باشد. این مجموعه با سرآشپز بین المللی، کادری مجرب، دکوراسیون فوق العاده و منوی غذایی متفاوت ایرانی، عربی و فرنگی پذیرای میهمانان گرامی تور مشهد می باشد. 

جهت اطلاعات بیشتر از  تور مشهد با شماره 41954-021 تماس حاصل فرمایید.

هتل ایساتیس مشهد

از جمله بهترین و با کیفیت ترین هتل های 3 ستاره مشهد می توان به هتل ایساتیس مشهد مقدس که واقع در خیابان امام رضا ۳۴ بوده اشاره کرد . این هتل با معماری و طراحی زیبا و شیک خود در بلوار امام رضا در سال ۱۳۹۲ تاسیس شده است. این هتل علاوه بر قیمت مناسبی که برخوردار می باشد بخاطر کادری مجرب و مهمان نوازش از جمله پر طرفدارترین هتل های 3 ستاره در بین زائرانتور مشهد می باشد.این هتل دارای اتاق های 2 و 3 و چهار تخته با سیستم تهویه مطبوع،  لابی ، رستوران ( با ارائه انواع غذاهای ایرانی و سنتی ) ، ویدئوی مرکزی، تلویزیون، تلفن مستقیم، حمام، یخچال، صندوق امانات می باشد.

 جهت اخذ و رزرو تور مشهد با شماره تماس 41954-021 تماس حاصل نمایید.

 

مطالب مرتبط :

تور مشهد پاییز 95

تور مشهد مهر 95

تور مشهد آبان 95

تور مشهد نوروز 96

تور مشهد آذر 95

تور مشهد زمستان 95 

تور مشهد دی 95

تور مشهد بهمن 95

تور مشهد از کیش

تور مشهد از کرمانشاه

تور مشهد از اصفهان

تور مشهد از شیراز



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل مشهد , خوب ترین هتل مشهد , مناسب ترین هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل گرند جواهر استانبول

 

 هتل گرند جواهر استانبول Grand Cevahir Hotel Convention Center در فاصله ۳٫۵ کیلومتری تا مرکز شهر استانبول و  ۵٫۶ کیلومتر تا میدان تقسیم،در فاصله 17 کیلومتری از فرودگاه آتاتورک و موقعیت مکانی بسیار مناسب و نزدیک به جاذبه ها و دیدنی ها استانبول مانند پارک تفریحی Atlantis EglenceMerkezi و یا سینمای Citylife و با فاصله 10 کیلومتری از فرودگاه و در نزدیکی بیمارستان آمریکایی VehbiKoç ، که دارای۱۳ طبقه و ۳۲۳ اتاق کاملا مجهز به  سیستم تهویه، سیستم گرمایشی و دارای سرویس اینترنت، تلویزیون و ماهواره ، اتاق های بدون سیگار، حمام مجهز و میز کار ، ۲ رستوران و یک بار می باشد.این هتل از جمله هتل های 5 ستاره پر طرفدار بین مسافران تور استانبول نوروز 96 که در سال 2001 ساخته و بازسازی شده در سال 2010 می باشد.

 

امکانات هتل گرند جواهر استانبول:

هتل گرند جواهر استانبول دارای خدمات رفاهی همچون استخر در فضای باز، استخر  و باشگاه ورزشی مجهز با دستگاه های ورزشی مختلف مثل تردمیل ،سولاریوم، ماساژ، حمام ترکی،سرویس اتاق ها، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافخانه، دربان، حمل چمدان ها ، پرستار بچه، خشکشویی، اتوشویی، سالن کنفرانس، مرکز تجاری، فروشگاه، آرایشگاه، روزنامه،آسانسور، امکانات ویژه معلولین، سوئیت خانوادگی ، محوطه مخصوص سیگار کشیدن ، پارکینگ می باشد همچنین در رستوران Deliz صبحانه به صورت بوفه و در سالن Sultan با فضایی آرام و مجلل با منوی از غذاهای ترکی و مدیترانه ای و همچنین نوشیدنی های مختلف و در بار Yelken که تا نیمه شب هم باز می باشد انواع نوشیدنی ها برای مسافران تور استانبول نوروز 96 سرو می شود. 

برای اطلاعات بیشتر از تور استانبول نوروز 96 با شماره تماس 881788158-021 تماس حاصل نمایید.

هتل سورملی استانبول

از جمله بهترین و مجلل ترین هتل های پر طرفدار در بین مسافران تور استانبول نوروز 96 می توان به هتل سورملی استانبول واقع در منطقه تجاری و تفریحی شهر استانبول با دسترسی ممتاز آن به شاهراه های ارتباطی اصلی شهر استانبول در فاصله 11 کیلومتری از فرودگاه بین المللی آتاتورک و 1 کیلومتری از مرکز خرید و خیابان استقلال و در نزدیکی کاخ ییلدیز اشاره کرد. این هتل دارای ۲۰۵ اتاق استاندارد و سوئیت با طراحی و دکوراسیون مدرن و مجلل و دل انگیز و مجهز به امکاناتی از قبیل خط تلفن مستقیم ، یخچال ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، صندوق امانات اختصاصی ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه و مبلمان مدرن ،فرش ، توالت ، حمام ، وان، سشوارو مینی بار می باشد.

 

 

امکانات هتل سورملی استانبول :

این هتل خدمات رفاهی از قبیل استخر روباز با تراس ، سونا و جكوزی ،سالن ورزشی ، تنيس و بيليارد ،گيم نت ،سالن کنفرانس و امکانات جلسه ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، فضای سبز، خانه داری، لاندری، صبحانه در اتاق، اتو کشی، صرافی، فروشگاه، فکس و کپی، کرایه اتومبیل، رستوران، کافی شاپ، پذیرش شبانه روزی، اتاقهای بدون سیگار، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، تهویه، گرمایش، پارکینگ خصوصی ، آژانس خدمات مسافرتی ، ترانسفر رايگان فرودگاه ، نمازخانه و…می باشد که مسافران تور استانبول نوروز 96 می توانند از آن بهر ببرند.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول نوروز 96



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل استانبول , مجلل ترین هتل استانبول , امکانات هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مهر 1395 | نظرات ()